nyinshoppat

Det får bli ett kort inlägg nu. Tänkte lägga mig i soffan och kolla Tv.

Köpte iaf ett par jeans, en t-shirt och ett linne i stan. Köpte även två nya nagellack. Men kände inte att jag orkade fixa några bra bilder, så tog några lite snabbt bara på jeansen och t-shirten.

Hittade mig iallafall äntligen ett par jeans. Har jätte svårt med storlekarna. 25 blir försmå i midjan, har ganska breda höfter. Men 26 blir förstora i benen.
De borde göra jeans i storlek 25½. Men hittade mig ett par jeans inne på H&M som satt perfekt, i storlek 25.
Brukar aldrig köpa jeans på H&M, eftersom jag tycker de sitter så dåligt efter man använt de ett tag. Men de kostade bara 400 kr så.

Jeans och T-shirt H&M

 

Orkade inte ta kort på linnet och nagellacken.
Men köpte iallafall ett blått och ett typ grönblått. Vet inte vad färgen heter ens. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt tröja :)

2010-03-22 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0