Ny vecka

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt. God morgon god morgon i kör!


Solen lyser! Wiho säger jag bara !! Får vi hoppas att den snön som fall ner igår smälter bort idag, och resten av alla snö med försås. Det är blå himmel tillochmed.
Har ej varit och kollat hur varmt det är ute, men eftersom solen är framme, så blir det nog ganska varmt.

Har inge jobb idag, vad jag vet just ni iaf. Om de inte ringer snart och ber mig jobba förstås. Så idag blir det åka och handla lite mat och sånt. Gör det hellre tidigt mitt på dagen, istället för vid middagstiden typ. För då är det såå jäklans mycket folk.

Sen ska jag till stan vid 4a tiden och möta mamma. Känner att jag behöver slösa lite pengar. Och kanske ta sig en vårpromenad, om det är varmt ute!

Har ni också blåhimmel och sol ? Och hur ser eran dag ut idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0