godmorgon godmorgon

Godmorgon, sovit gott?

Det har faktist jag gjort. Vaknade vid åtta, eller tillochmed lite innan och kände mig helt utvilad. Mycket skönt!
Verkar inte bli något jobb idag, så har tid till massa annat idag istället.

En kompis till mig jobbar i Handen idag, så tänkte springa förbi hans jobb senare och säga hej till honom. Var väldigt länge sen jag träffade honom.
Han jobbar visserligen bara på morgonen, så han slutar 9 idag. Så tänkte gå till han om ca 20 min. Vi brukar aldrig ha tid att ses, eftersom vi båda jobbar på olika tider. Och på helgerna brukar alltid jag ha fullt upp. Så det ska bli trevigt!

Sen ville pappa att jag skulle följa med honom och handla. Han tycker det är jobbigt att handla själv, och det förstår jag, eftersom han är såpass sjuk som han är.

Hur ser eran dag ut idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0