Snabba cash

Nej nu blir det att hoppa in i duschen och sen göra sig ordning. Ska nämligen på bio iväll och se snabba cash med en kompis!

Har läst boken, som jag tyvcker är jätte bra. Så får hoppas filmen också är bra. Som den förodligen inte kommer vara. Har läst att de glömt massa i filmen osv. Dessutom är Svenska filmen aldrig någe bra.

Men nog om klagandet nu. Får hoppas på det bästa, att den är bra. Men nu blir det duschen och så.
Är en sån person som alltid gör allt i sista sekund. Ska möta min kompis klockan sju,  så skulle typ hoppa in i duschen kvart över 6 eller ngt. och sen få stressa jätte mycket.
Men idag bestämde jag att göra det i god tid, så jag slipper stressa sen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0